Logo
1.0.126

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Ε: Πώς γίνεται η αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων από τον Παίχτη;

A: Κατά τη διαδικασία εγγραφής, είναι υποχρεωτική η ανάγνωση και αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων που διέπουν την πρόσβαση στην Ιστοσελίδα ή με την χρήση οποιουδήποτε μέρους του ή των υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω αυτού.

Εάν δεν συμφωνήσετε με όλους ανεξαιρέτως τους όρους, τότε δεν θα σας επιτραπεί η πρόσβαση στην Ιστοσελίδα και στο σύνολο των υπηρεσιών της.

Ε: Μπορεί να γίνει τροποποίηση των Όρων και Προϋποθέσεων;

A: Ναι. Η ΟΠΑΠ Α.Ε., κατά την κρίση της, δύναται, ανά πάσα στιγμή, να τροποποιήσει ή να αντικαταστήσει τους Όρους και Προϋποθέσεις, έπειτα όμως από προηγούμενη ενημέρωση μέσω σχετικής ανάρτησης στην Ιστοσελίδα. Είστε υποχρεωμένοι να είστε ενήμεροι και εξοικειωμένοι με τους εκάστοτε ισχύοντες Όρους και την Πολιτική Απορρήτου, ελέγχοντας σε τακτά χρονικά διαστήματα για πιθανές τροποποιήσεις σε αυτούς ώστε να είστε βέβαιοι ότι συμφωνείτε μαζί τους. Η συνέχιση της εκ μέρους σας χρήσης της Ιστοσελίδας ή οποιουδήποτε μέρους αυτής μετά από τυχόν τροποποιήσεις των Όρων και της Πολιτικής Απορρήτου θεωρείται ότι αποτελεί αποδοχή εκ μέρους σας των τροποποιήσεων.

 

Χρήση της Ιστοσελίδας

Ε: Μπορώ να χρησιμοποιώ τον λογαριασμό μου στην Ιστοσελίδα από κοινού με άλλον Παίχτη;

A: Όχι. Η χρήση της Ιστοσελίδας και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτήν είναι μόνο για προσωπική σας χρήση.

 

Εγγραφή και Χρήση Λογαριασμού

Ε: Πώς κάνω εγγραφή στην Ιστοσελίδα;

Α. Τώρα μπορείτε εύκολα και γρήγορα να ανοίξετε λογαριασμό στο Pamestoixima.gr. Απλά ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1: Στην αρχική σελίδα επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ»

Βήμα 2: Θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία με το σύμβολο (*).

Επίσης, θα πρέπει να δηλώσετε ότι δεν έχετε αυτό-αποκλειστεί, ότι αποδέχεστε τους όρους και προϋποθέσεις καθώς και αν συναινείτε στην λήψη επικοινωνιακού υλικού.

Βήμα 3: Με το που ολοκληρώσετε τη διαδικασία επιλέξτε «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ».

Άμεσα στο προσωπικό σας ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) θα σας σταλεί μήνυμα ώστε να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας.

Βήμα 4: Ακολουθήστε τις οδηγίες στο email που έχετε λάβει, κλικάρετε στο σύνδεσµο και ο λογαριασµός σας θα ενεργοποιηθεί.

Σημείωση: Σημείωση: Ο λογαριασμός σας είναι προσωρινός και θα πρέπει να τον ταυτοποιήσετε μέσα σε 30 ημέρες (από την ημέρα εγγραφής).

Ε: Είμαι κάτω των 21 ετών. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ιστοσελίδα;

A: Όχι. Δικαίωμα χρήσης της Ιστοσελίδας έχουν μόνον άτομα που είναι άνω των 21 ετών.

Ε: Έχω πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το εξωτερικό. Μπορώ να εγγραφώ και να κάνω χρήση των υπηρεσιών της Ιστοσελίδας;

A: Όχι. Δικαίωμα συμμετοχής στην Ιστοσελίδα έχουν μόνον άτομα που επιχειρούν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την Ελληνική Επικράτεια.

Ε: Μπορώ να δημιουργήσω πάνω από έναν λογαριασμούς;

A: Όχι. Ο κάθε Παίχτης επιτρέπεται να έχει μόνον ένα λογαριασμό.

Ε: Τί πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον Κωδικό Πρόσβασής μου;

A: Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον Κωδικό Πρόσβασής σας (password), μπορείτε να επιλέξετε ΣΥΝΔΕΣΗ από την αρχική σελίδα και μετά «Ξέχασα τον κωδικό μου». Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω email στο:support@opap.gr ή τηλεφώνου στο: 18280*.

Ε: Τί πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν μπορώ να συνδεθώ με τον λογαριασμό μου;

A: Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μέσω τηλεφώνου ή μέσω support@opap.gr. Επιβεβαιώστε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε καταχωρήσει είναι σε ισχύ.

Ε: Τί απαιτείται για να ανοίξω ένα λογαριασμό;

A: Για να ανοίξετε τον δικό σας λογαριασμό αρκούν μόνο μερικά λεπτά. Για λόγους ασφαλείας και βάσει της πολιτικής Υπεύθυνου Παιχνιδιού θα χρειαστεί να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας, την ηλικία σας, τη διεύθυνσή σας και τον αριθμό δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου και τέλος, μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-email). Μόλις καταχωρίσετε τα παραπάνω στοιχεία θα σταλεί στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση ένα e-email το οποίο θα περιέχει τον προσωπικό σας σύνδεσμο ενεργοποίησης του λογαριασμού σας.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα σας ζητήσει να παράσχετε τα απαραίτητα έγγραφα τεκμηρίωσης των ανωτέρω προκειμένου να επαληθευτούν. Το εύρος της τεκμηρίωσης θα καθορίζεται αποκλειστικά από την ΟΠΑΠ Α.Ε., βάσει ανάλυσης κινδύνου, έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι ότι είστε το πρόσωπο το οποίο ισχυρίζεστε ότι είστε. Η διαδικασία επαλήθευσης της ταυτότητας θα πραγματοποιείται όταν η ΟΠΑΠ Α.Ε. καταρτίζει την πελατειακή σχέση και πριν από την πραγματοποίηση της πρώτης απόδοσης τυχόν κέρδους σε Παίχτη.

Για την ασφάλεια του λογαριασμού σας θα πρέπει να μην αποκαλύψετε το όνομα χρήστη, καθώς επίσης και τον Κωδικό Πρόσβασης σε κανέναν.

Συμμετοχή σε Παιχνίδια Καζίνο

Ε: Πώς μπορώ να παίξω στο Live Καζίνο;

A: Για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες Live Καζίνο, θα πρέπει να επισκεφτείτε την ενότητα «Live Καζίνο» στην κορυφή της αρχικής μας σελίδας κάνοντας κλικ πάνω στο παιχνίδι που επιθυμείτε να παίξετε.

Ε: Για ποιον λόγο χρειάζομαι ψευδώνυμο για να παίξω σε ένα από τα παιχνίδια του Live Καζίνο;

A: Το ψευδώνυμο αποτελεί μέρος της ψηφιακής σας ταυτότητας και διευκολύνει τη συμμετοχή σας σε άλλα παιχνίδια, καθώς και τη διάδρασή σας με άλλους παίκτες.

Ε: Τί μπορώ να κάνω σε περίπτωση προβλήματος σύνδεσης ενώ παίζω σε ένα παιχνίδι Live Καζίνο;

A: Σε περίπτωση προβλήματος σύνδεσης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού σας, μπορείτε αρχικά να επανεκκινήσετε την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα ή τον φυλλομετρητή σας, και κατόπιν να προσπαθήσετε να επανασυνδεθείτε στο παιχνίδι. Εάν το πρόβλημα επιμένει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω μίας εκ των διαθέσιμων μεθόδων μας στην Ενότητα Επικοινωνία και να αναφέρετε το πρόβλημα.

Ε: Πώς μπορώ να παίξω στο Live Καζίνο;

A: Κάντε κλικ στην καρτέλα  Live Καζίνο στην αρχική μας σελίδα κι εκεί θα βρείτε μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών. Για να ξεκινήσετε ένα παιχνίδι, απλώς κάντε κλικ στο εικονίδιο του παιχνιδιού που επιθυμείτε να παίξετε. Ανάλογα με το παιχνίδι, επιλέξτε το ποσό που θέλετε να τοποθετήσετε ανά spin. Αφού επιλέξετε το ποσό του στοιχήματος, μπορείτε να ξεκινήσετε πατώντας το κουμπί Spin στο παράθυρο του παιχνιδιού. Αφού το κλικάρετε, οι τροχοί ξεκινούν να περιστρέφονται και μόλις σταματήσουν, σε περίπτωση νίκης, το ποσό αποπληρωμής θα υπολογιστεί βάσει του πίνακα αποπληρωμής του παιχνιδιού.

Ε: Δεν γνωρίζω τους κανόνες ενός παιχνιδιού Καζίνο. Τί πρέπει να κάνω; 

A: Σε αυτήν την περίπτωση, μόλις αποφασίσετε ποιο παιχνίδι θέλετε να παίξετε, τοποθετήστε τον δρομέα πάνω από το αντίστοιχο εικονίδιο και κάντε κλικ στο «Επίδειξη», ώστε να μπορέσετε να παίξετε με εικονικά ποσά.

Ε: Πού μπορώ να βρω το ιστορικό των παιχνιδιών στα οποία έχω συμμετάσχει;

A: Εάν συμμετείχατε σε παιχνίδι με πραγματικά χρηματικά ποσά, τα παιχνίδια αυτά βρίσκονται αποθηκευμένα στο Ιστορικό σας.

Ε: Πόσο δίκαια είναι τα παιχνίδια του Καζίνο; 

A: Εγγυόμαστε το ευ αγωνίζεσθαι. Οι λειτουργίες του Καζίνο χρησιμοποιούν  Γεννήτρια Τυχαίων Αριθμών (RNG),

που η τυχαιοτητα πιστοποιείται από οργανισμούς διεθνώς αναγνωρισμένους από εποπτικές αρχές τυχερών παίγνιων.

Κλείσιμο λογαριασμού

Ε: Μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου;

A: Ναι. Έχετε το δικαίωμα να κλείσετε τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ΟΠΑΠ Α.Ε. και μόλις επαληθευθεί η ταυτότητά σας, ο Λογαριασμός σας θα κλείσει αμέσως υπό την προϋπόθεση ότι τηρείται ο παραπάνω όρος.

Ε: Μπορεί η ΟΠΑΠ Α.Ε. να κλείσει μονομερώς έναν Λογαριασμό Παίχτη;

A: Ναι Η ΟΠΑΠ Α.Ε. μπορεί να αναστείλει τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίχτη εάν υπάρχουν υποψίες ότι ο τελευταίος έχει αποκτήσει κέρδη παράνομα ή έχει παραβιάσει τις διατάξεις του νόμου ή τους όρους που σχετίζονται με τον ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίχτη.

 

Συναλλαγές

Ε: Πώς κάνω κατάθεση;

A: Μπορείτε να πραγματοποιήσετε κατάθεση στο λογαριασμό σας με πέντε τρόπους:

1. Σε εξουσιοδοτημένα  καταστήματα ΟΠΑΠ που παρέχουν υπηρεσίες TORA  σύμφωνα με την Σύμβαση Προσχώρησης.

2.Άμεσα με χρεωστική (debit card), πιστωτική κάρτα (credit card) ή προπληρωμένη κάρτα (prepaid card). Δεχόμαστε κάρτες Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας, Eurobank και Τράπεζας Πειραιώς. Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 5 ευρώ ενώ για τη συναλλαγή σας.

3.Με τραπεζική κατάθεση και άμεση χρέωση του λογαριασμού σας μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει η τράπεζά σας (WEB Banking, Phone Banking, Υποκαταστήματα της Τράπεζας). Στις παραπάνω συναλλαγές δεν υπάρχει ελάχιστο όριο κατάθεσης.

4. Μέσω της Paysafecard. Είναι ένας γρήγορος, ασφαλής κι πρακτικός τρόπος ηλεκτρονικών συναλλαγών. Η διαδικασία είναι απλή: Αφού έχετε συνδεθεί στον Pamestoixima.gr λογαριασμό σας, κάνετε κλικ στο “Κατάθεση” και επιλέγετε Paysafecard από τους τρόπους πληρωμής Εισάγετε το ποσό που επιθυμείτε και κάνετε κλικ στο κουμπί “Επόμενο”. Στη συνέχεια θα μεταφερθείτε στο περιβάλλον πληρωμών της Paysafecard όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία του My Paysafecard λογαριασμού σας και να επιβεβαιώσετε την πληρωμή. Μόλις αυτή ολοκληρωθεί, το ποσό θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας καζίνο.
Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 10 ευρώ ενώ για την συναλλαγή σας δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση από την ΟΠΑΠ Α.Ε.
Σημείωση: Το μέγιστο ποσό, το οποίο μπορείτε να μεταφέρετε εξαρτάται από το όριο που έχετε θέσει στα «όρια παιχνιδιού βάσει Υπεύθυνου Παιχνιδιού».

Σημαντική ενημέρωση: Από τις 23 Μαρτίου 2017, όλες οι καταθέσεις με Paysafecard πρέπει να γίνονται μέσω ενός προσωπικού, ονομαστικού My Paysafecard λογαριασμού. Για ν’ ανοίξετε έναν Μy Paysafecard λογαριασμό μπορείτε να επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο πατώντας www.paysafecard.com/el-gr.

5. To Skrill είναι ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) που σας επιτρέπει να μεταφέρετε χρήματα, από και προς τον λογαριασμό σας γρήγορα και με ασφάλεια.  Πλέον μπορείτε εύκολα και άμεσα να καταθέσετε χρησιμοποιώντας τον προσωπικό Skrill λογαριασμό σας. Απλά εισάγετε το ποσό που θέλετε να καταθέσετε και το προσωπικό e-email που έχετε χρησιμοποιήσει κατά τη δημιουργία του Skrill λογαριασμού σας. Απευθείας και για λόγους ασφαλείας του λογαριασμού σας, θα μεταφερθείτε στο περιβάλλον της Skrill ώστε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή. Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 5 ευρώ ενώ για την συναλλαγή σας δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση από την ΟΠΑΠ Α.Ε.

Το μέγιστο ποσό, το οποίο μπορείτε να μεταφέρετε εξαρτάται από το όριο που έχετε θέσει στα «όρια παιχνιδιού βάσει Υπεύθυνου Παιχνιδιού».

Σημείωση: Σε περίπτωση που έχετε κάνει κατάθεση με κάρτα εκτός Visa ή Mastercard, η κάρτα αυτή δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάληψη.

 

Ε: Υπάρχει κάποιο μέγιστο ποσό κατάθεσης;

A: Ναι. Το μέγιστο ποσό, το οποίο μπορείτε να μεταφέρετε εξαρτάται από το όριο που έχετε θέσει στα «όρια παιχνιδιού βάσει Υπεύθυνου Παιχνιδιού».

Ε: Πώς κάνω ανάληψη;

A: Ανάληψη με IBAN

Για να κάνετε ανάληψη, θα πρέπει πρώτα να έχετε ταυτοποιήσει το ΙΒΑΝ και τον λογαριασμό σας. .Κατά την ανάληψη τα χρήματα θα κατατίθενται σε τραπεζικό λογαριασμό IBAN, τον οποίο έχετε επιλέξει εσείς και μπορείτε να αλλάξετε όποτε και αν θέλετε.

Ανάληψη μέσω κάρτας (Δεκτές κάρτες: Visa / Mastercard)

Για να κάνετε ανάληψη μέσω κάρτας, θα πρέπει πρώτα να έχει ταυτοποιηθεί το IBAN σας και να έχετε κάνει οποιαδήποτε κατάθεση από την ίδια κάρτα.

Σημείωση: Μόνο η τελευταία χρονικά κάρτα που έχετε χρησιμοποιήσει για κατάθεση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάληψη και αφού έχετε πρώτα ταυτοποιήσει τα στοιχεία της (επισυνάπτοντας φωτογραφία της εμπρός όψης).

Το ελάχιστο ποσό ανάληψης είναι τα €30.

Ανάληψη μέσω Skrill

Θα πρέπει πρώτα να έχετε ταυτοποιήσει τον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό στο Pamestoixima.gr. Στη συνέχεια και αφότου αιτηθείτε την ανάληψη μέσω Skrill, η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα διερευνήσει ότι ο Skrill λογαριασμός που έχετε δηλώσει ανήκει σε εσάς έτσι ώστε να προχωρήσει στην έγκριση της ανάληψης.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ικανοποιεί τα αιτήματά για Ανάληψη με την επιθυμητή μέθοδο της επιλογής σας. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, για λόγους ασφαλείας και ύστερα από έγκαιρη ενημέρωσή σας, διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή επ’ αόριστον το δικαίωμα χρήσης μίας ή περισσοτέρων Μεθόδων Ανάληψης από έναν παικτικό λογαριασμό.

 

Ερωτήματα σχετικά με Στοιχήματα

Ε: Ποιό είναι το ελάχιστο και ποιο το μέγιστο ποσό πονταρίσματος;

A: Το ελάχιστο και το μέγιστο ποσό πονταρίσματος εξαρτώνται από το παιχνίδι.

Ε: Υπάρχει παρακράτηση φόρου για τους Έλληνες Παίχτες;

A: Βάση του νόμου 4141/2013 (δημοσίευση ΦΕΚ Α’81) τα καθαρά κέρδη των Παιχτών μας υπόκεινται στην ακόλουθη φορολογική κλίμακα:

• Αφορολόγητο (Φόρος 0%) : Καθαρά κέρδη παικτικής συνεδρίας έως 100 ευρώ

• Φόρος 15%: Καθαρά κέρδη παικτικής συνεδρίας από 100,01 έως 500 ευρώ (Ο φόρος επιβαρύνει τα κέρδη που υπερβαίνουν τα 100 ευρώ)

• Φόρος 20%: Καθαρά κέρδη παικτικής συνεδρίας από 500,01 ευρώ και άνω (Ο φόρος επιβαρύνει τα κέρδη που υπερβαίνουν τα 500,01 ευρώ).

Ε: Υπάρχει κάποια προμήθεια στις καταθέσεις ή στις αναλήψεις;

A: Όχι. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. δεν χρεώνει τις καταθέσεις ή/και τις αναλήψεις. Οποιαδήποτε κόστη συναλλαγών απορρέουν από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που χρησιμοποιείτε για να καταθέσετε ή να αποσύρετε χρήματα από τον λογαριασμό σας. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. ενδέχεται να χρεώσει τις συναλλαγές σας μόνο σε περίπτωση κατάχρησης του λογαριασμού και σε κάθε περίπτωση όπως περιγράφεται στους Όρους και Προϋποθέσεις.

 

Ταυτοποίηση

Ε: Πώς κάνω ταυτοποίηση του λογαριασμού μου;

A: Μπορείτε να ταυτοποιήσετε τον λογαριασμό σας με έναν από τους παρακάτω  τρόπους:

  1. Μέσω ΙΒΑΝ
    A. Εάν υποβάλετε ΙΒΑΝ το οποίο ανήκει στις τράπεζες EUROBANK ή ΠΕΙΡΑΙΩΣ και «ανεβάζοντας» ένα αντίγραφο του εγγράφου σας (π.χ. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας, Διαβατήριο κτλ.), τότε θα έχετε αυτόματα ταυτοποιήσει τον λογαριασμό σας (εν ισχύ από την επόμενη μέρα).
    Β. Εάν το ΙΒΑΝ σας δεν ανήκει στις παραπάνω τράπεζες, όλα τα στοιχεία / έγγραφα θα τυγχάνουν επεξεργασίας και το ΙΒΑΝ σας θα πιστοποιείται σε δεύτερο χρόνο (εν ισχύ από την επόμενη μέρα).

 

 2. Μέσω Λογαριασμού Κοινής Ωφέλειας ή Υπεύθυνης Δήλωσης

Αρχικά, «ανεβάστε» ένα αντίγραφο των δύο όψεων του δελτίου σας αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας. Στη συνέχεια, θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε επιπρόσθετα έγγραφα (λογαριασμό κοινής ωφελείας ή υπεύθυνη δήλωση).

Εάν δεν έχετε σχετικό λογαριασμό στο όνομά σας:

Α. Τυπώστε την Υπεύθυνη Δήλωση (κάντε κλικ εδώ)

Β. Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία (βλ. Υπόδειγμα εδώ)

Γ. Ακολουθήστε τη διαδικασία επαλήθευσης δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου σε οποιοδήποτε ΚΕΠ, Αστυνομικό Τμήμα, Δημαρχείο, Εφορία και κατόπιν, «ανεβάστε» το έγγραφο.

Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν επαληθεύσετε τον λογαριασμό εντός 30 (τριάντα) ημερών από την εγγραφή σας, τότε ο λογαριασμός σας θα κλειδωθεί και δεν θα μπορείτε να καταθέσετε ή να αποσύρετε χρήματα ή να παίξετε.

 

Βεβαίωση κέρδους τυχερών παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω ηλεκτρονικού λογαριασμού

Ε: Πώς μπορώ να κάνω αίτηση βεβαίωσης κέρδους;

A: H ΟΠΑΠ Α.Ε. χορηγεί Βεβαίωση Κέρδους/Φορολογική Βεβαίωση σχετικά με τις Online Υπηρεσίες μας, μετά από ηλεκτρονικό αίτημα του Παίκτη το οποίο υποβάλλεται στην ιστοσελίδα. Η βεβαίωση κέρδους / φορολογική βεβαίωση που εκδίδεται βασίζεται σε όλες τις παικτικές δραστηριότητες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της χρήσης και υπολογίζεται βάσει στοιχείων και πληροφοριών που παρέχονται από τον ηλεκτρονικό λογαριασμό παίκτη, υπό τον όρο ότι το συνολικό ακαθάριστο κέρδος πλην του συνολικού ποσού που δαπανήθηκε για στοιχηματισμό είναι τελικά θετικό.

Πιο συγκεκριμένα αφού έχετε συνδεθεί στον λογαριασμό σας επιλέξτε:

Προφίλ” και στη συνέχεια “Περισσότερα” από την αριστερή μπάρα επιλογών.

Επιλέγοντας «Βεβαίωση Κέρδους» θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε το ΑΦΜ σας.

Στη συνέχεια, εισάγετε τη διεύθυνσή σας και τον ΤΚ σας.

Τέλος, ανεβάστε αντίγραφο του τελευταίου εκκαθαριστικού σας σημειώματος.

Ε: Πότε μπορώ να υποβάλλω αίτηση βεβαίωσης κέρδους;

A: Η αίτηση υποβάλλεται έως τις 31/10/2020 μέσω του winningscertificates.opap gr

Ε: Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την κατάσταση του αιτήματός μου;

A: Οι Παίχτες που έχουν καταθέσει σχετικό ηλεκτρονικό αίτημα, θα ενημερωθούν από την ΟΠΑΠ A.E. μέσω email και τηλεφώνου για την κατάσταση του αιτήματός τους και τις απαιτούμενες ενέργειες.

 

Υπεύθυνο Παιχνίδι

Ε: Μπορώ να θέσω οποιονδήποτε περιορισμό – αυτοαποκλεισμό στον λογαριασμό μου με στόχο την προστασία μου από το υπερβολικό παίξιμο;

Ναι. Στον ΟΠΑΠ, παίρνουμε στα σοβαρά το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Στόχος μας είναι να προστατέψουμε τους παίκτες μας από την υπέρμετρη συμμετοχή στα παιχνίδια τύχης. Πιστεύουμε ότι πάντα είσαι «κερδισμένος» όταν παίζεις μέσα στα όρια. Για αυτό, σας ενθαρρύνουμε, πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι, να ορίσετε τα όρια εντός των οποίων θα συμμετέχετε, το ποσό κατάθεσης και το μέγιστο όριο συμμετοχής. Μπορείτε να θέσετε καθημερινά, εβδομαδιαία ή/και μηνιαία όρια. Αν πάλι αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να ελέγξετε την παικτική σας συμπεριφορά ή παίζετε περισσότερο από όσο αντέχετε, θα μπορούσατε να κάνετε ένα διάλειμμα από το παιχνίδι σας επιλέγοντας τον οικειοθελή αυτοαποκλεισμό.

Εάν πιστεύετε ότι εσείς ο ίδιος, ένας φίλος ή κάποιος συγγενής σας έχει πρόβλημα υπέρμετρης ενασχόλησης με τα παιχνίδια, μη διστάσετε να καλέσετε τη γραμμή στήριξης 1114, την οποία δημιούργησε ο ΟΠΑΠ σε συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Η γραμμή στήριξης λειτουργεί με πλήρη εμπιστευτικότητα από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00-21:00) με πλήρως καταρτισμένο προσωπικό, συμπεριλαμβανομένων κοινωνιολόγων, κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπηρεσίες ενημέρωσης και υποστήριξης παρέχονται και μέσω email στο 1114a@kethea-alfa.gr.

 

Παράπονα

Ε: Πού μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση παραπόνου;

A: Μπορείτε να στείλετε οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με τη χρήση αυτής της Ιστοσελίδας, επικοινωνώντας μαζί μας στο complaints@opap.gr ή τηλεφωνώντας στο 18280*.

Ε: Πού μπορεί ένας Παίχτης να απευθύνει τα παράπονά του;

A: Οποιοσδήποτε Παίχτης μπορεί να αποστείλει οποιοδήποτε παράπονο προς την ΟΠΑΠ Α.Ε. Προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία, θα πρέπει να αποσταλεί ένα email στη διεύθυνση complaints@pamestoixima.gr

Στο email αυτό, ο Παίχτης θα πρέπει να αναφέρει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Ταυτότητα Χρήστη
  • Όνομα Χρήστη
  • Προσωπικά στοιχεία, όπως:
    Όνομα
  • Επίθετο
  • Όνομα Πατρός
  • Ημερομηνία Γέννησης
  • Διεύθυνση, Εθνικότητα
  • Ηλεκτρονική διεύθυνση
  • Τηλέφωνο
  • Σχετικές Πληροφορίες:
    – Τύπος παραπόνου (π.χ. Τεχνικό πρόβλημα, κτλ.)

– Ημερομηνία επέλευσης προβλήματος

– Αίτημα Παίκτη (αποζημίωση, κτλ.)

Εάν οι πληροφορίες είναι ελλιπείς, η ΟΠΑΠ Α.Ε. έχει το δικαίωμα να απορρίψει το παράπονο.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. συγκεντρώνει και εξετάζει τα σχόλια όσο το δυνατόν συντομότερα. Εάν το παράπονο δεν έχει επιλυθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, η ΟΠΑΠ Α.Ε. ενημερώνει τον Παίχτη σχετικά με την ημερομηνία λήψης σχετικής απάντησης.
Ο Παίχτης μπορεί να ενημερωθεί σχετικά με την πρόοδο του παραπόνου του, επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο στο 18280* και παρέχοντας τις απαραίτητες προσωπικές πληροφορίες.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες σχετικά με παράπονα (ακόμα κι αυτών που έχουν απορριφθεί) για δύο (2) χρόνια, οι οποίες επίσης προωθούνται κατόπιν αιτήματος, στην ΕΕΕΠ.

 

 Διαφωνία με την ΟΠΑΠ Α.Ε. – Καταγγελίες

Ε: Τί πρέπει να κάνω σε περίπτωση διαφωνίας με την ΟΠΑΠ Α.Ε.;

A: Μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με τη χρήση αυτής της Ιστοσελίδας και των παιχνιδιών μας, επικοινωνώντας μαζί μας μέσω email στο complaints@pamestoixima.gr ή τηλεφωνώντας στο: 18280*. Ωστόσο, εάν η κατάσταση δεν επιλυθεί, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία προς την ΟΠΑΠ Α.Ε. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα επεξεργαστεί τις επίσημες καταγγελίες Παικτών σχετικά με την παροχή των Παιχνιδιών. Μία επίσημη καταγγελία πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του Παίχτη και τους λόγους για τους οποίους υποβάλλεται. Η καταγγελία μπορεί, επίσης, να απορριφθεί εάν δεν ικανοποιούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θα επεξεργαστεί μία καταγγελία όσο το δυνατόν συντομότερα. Εάν το παράπονο δεν έχει επιλυθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, η ΟΠΑΠ Α.Ε. ενημερώνει τον Παίχτη σχετικά με την ημερομηνία λήψης σχετικής απάντησης.

Η ΟΠΑΠ Α.Ε. αποθηκεύει τα έγγραφα που σχετίζονται με επίσημες καταγγελίες, περιλαμβανομένων κι αυτών που σχετίζονται με απορριφθείσες καταγγελίες, για τουλάχιστον δύο (2) χρόνια. Αυτά τα έγγραφα προωθούνται, κατόπιν σχετικού αιτήματος, στην ΕΕΕΠ.

 

Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα κι Ασφάλεια

Ε: Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα;

A: Όλα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, τα περιεχόμενα του εντύπου εγγραφής και κάθε εμπιστευτική πληροφορία χρήστη που αποστέλλονται μέσω διαδικτύου προστατεύονται χάρη στην πιο σύγχρονη τεχνολογία κρυπτογράφησης. Το Pamestoixima.gr επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των Παικτών μόνο για τους σκοπούς για τους οποίους έχουν συλλεχθεί (βλ. κείμενο συγκατάθεσης για παροχή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για σκοπούς μάρκετινγκ, στο έντυπο εγγραφής), δηλαδή την παροχή υπηρεσιών online στοιχηματισμού προς τους Παίκτες. Κάθε Παίχτης οφείλει να διαφυλάσσει και να μην κοινοποιεί τις προσωπικές πληροφορίες σχετικά με τον Λογαριασμό του και ειδικά τον κωδικό του πρόσβασης. Εάν υποπέσει στην αντίληψή σας οποιοδήποτε συμβάν παραβίασης των προσωπικών σας δεδομένων προβείτε σε άμεση αλλαγή του κωδικού σας πρόσβασης και επικοινωνήστε με την ΟΠΑΠ Α.Ε. μέσω email  στο team@pamestoixima.gr ή τηλεφωνικώς στο 18280*.

 

Λογαριασμοί Παικτών

ΓΕΝΙΚΑ

Ε: Είμαι ήδη παίχτης του Pamestoixima.gr Χρειάζεται να δημιουργήσω νέο λογαριασμό για να παίξω σε παιχνίδια καζίνο; 

A: Όχι, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να στοιχηματίσετε στο παιχνίδι καζίνο της επιλογής σας.

 

ΣΥΝΔΕΣΗ

Ε: Όταν προσπαθώ να συνδεθώ, η σελίδα δεν δέχεται τον κωδικό πρόσβασης που έχω. Για ποιόν λόγο συμβαίνει αυτό και τί πρέπει να κάνω;

A: Θα χρειαστεί να αλλάξετε τον κωδικό σας πρόσβασης. Απλώς, κάντε κλικ στο κουμπί «ΣΥΝΔΕΣΗ», στη συνέχεια επιλέξτε «Ξέχασα τον κωδικό μου» κι ακολουθήστε τις οδηγίες.

Ε: Πρέπει να αλλάξω το Όνομα Χρήστη μου;

A: Όχι, το όνομα χρήστη παραμένει το ίδιο. Ωστόσο, στην περίπτωση που το όνομα χρήστη σας περιέχει ελληνικούς χαρακτήρες, και εξαιτίας του ότι η νέα μας πλατφόρμα δεν τους υποστηρίζει, δημιουργήσαμε ένα νέο όνομα χρήστη για εσάς, το οποίο σας κοινοποιήθηκε μέσω email. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του online chat, μέσω email ή καλώντας στο 18280*.

Ε: Είμαι ήδη χρήστης του Pamestoixima.gr, αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ. Ακολούθησα τις οδηγίες αλλαγής του κωδικού μου πρόσβασης, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Τί πρέπει να κάνω;

A: Ο λογαριασμός σας είναι ανενεργός, διότι δεν έχετε ταυτοποιήσει τα προσωπικά σας στοιχεία εντός 30 ημερών από την εγγραφή σας. Για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας, στείλτε μας όλα τα απαραίτητα έγγραφα: α) φωτογραφία του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας, και β) αντίγραφο τηλεφωνικού λογαριασμού ή υπεύθυνη δήλωση. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του online chat, μέσω email ή καλώντας στο 18280*.

 

ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΩΝ

Ε: Πού μπορώ να βρω το ιστορικό των συναλλαγών μου και των στοιχημάτων μου;

A: Για να δείτε το ιστορικό σας, κάντε κλικ στο Ο Λογαριασμός μου > Ιστορικό Συναλλαγών και κατεβάστε το αρχείο pdf. Σε αυτό περιλαμβάνονται όλα τα στοιχήματα και οι συναλλαγές σας.

*Κλήσεις σε πενταψήφιο αριθμό από σταθερό δίκτυο ΟΤΕ χρεώνονται βάσει αστικής χρέωσης (0.0565 € ανά λεπτό, επιπλέον τέλος 5% και ΦΠΑ 24%). Κλήσεις από άλλα σταθερά ή κινητά δίκτυα χρεώνονται βάσει σημερινής χρέωσης, όπως αυτό καθορίζεται από κάθε πάροχο.

 

 

1.0.126