Logo
1.0.126

 

ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Ταυτοποίησε τον λογαριασμό σου σε λίγα μόνο λεπτά  online

ONLINE


Μπες στον λογαριασμό σου στην ενότητα «Προφίλ», κάνε κλικ στην ενότητα «Ταυτοποίηση λογαριασμού» και επίλεξε έναν από τους δύο τρόπους:

  1. Ανέβασε μια φωτογραφία της ταυτότητας (2 όψεις) ή του Διαβατηρίου σου και συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN του τραπεζικού σου λογαριασμού
  2. ή
  3. Ανέβασε μια φωτογραφία της ταυτότητας (2 όψεις) ή του Διαβατηρίου σου και έναν πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΥ, ΕΥΔΑΠ, Τηλεφωνίας) εντός του τελευταίου τριμήνου που να αναγράφονται τα στοιχεία σου (Ονοματεπώνυμο και διεύθυνση).

Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Ε.Ε.Ε.Π. (ΦΕΚ 3162 / 25.11.2014), για να διασφαλίσετε ότι o λογαριασμός σας θα παραμείνει σε ισχύ και να συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του λογαριασμού σας, είμαστε υποχρεωμένοι να επαληθεύσουμε τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού σας.

Μπορείτε να ταυτοποιήσετε τον λογαριασμό σας με τον παρακάτω τρόπο:

 

  1. Πραγματοποιώντας σύνδεση στον online λογαριασμό σας:
    Μεταβείτε στην ενότητα «Λογαριασμός» και επιλέξτε «Προφίλ» στα δεξιά της σελίδας. Στη συνέχεια επιλέξτε «Ταυτοποίηση Λογαριασμού» και ακολουθήστε μία από τις παρακάτω μεθόδους ταυτοποίησης:

    1. Μέσω IBAN και Ταυτότητα ή Διαβατήριο
      «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας και
      Εισάγετε και αποθηκεύστε το ΙΒΑΝ του τραπεζικού σας λογαριασμού.Σημείωση: Για την επιβεβαίωση του IBAN λογαριασμού σας, βεβαιωθείτε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία (Όνομα, Επίθετο και Όνομα Πατρός) αντιστοιχούν με αυτά που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στα online παιχνίδια του ΟΠΑΠ.
    2. Μέσω Λογαριασμού Κοινής Ωφέλειας (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.) ή Λογαριασμού τηλεφωνίας ή Υπεύθυνης Δήλωσης και Ταυτότητα ή Διαβατήριο
      «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας και
      «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο ενός πρόσφατου (με ημερομηνία έκδοσης εντός του τελευταίου τριμήνου) Λογαριασμού Κοινής Ωφέλειας (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.), στον οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνσή σας ή λογαριασμού τηλεφωνίας στον οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο.
      Εφόσον λάβουμε τα παραπάνω έγγραφα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιβεβαίωση των στοιχείων σας.Σε περίπτωση που δεν έχετε Λογαριασμό Κοινής Ωφέλειας στο όνομά σας, μπορείτε να καταθέσετε μία Υπεύθυνη Δήλωση (διαθέσιμη εδώ) με συμπληρωμένα τα προσωπικά στοιχεία σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να θεωρήσετε το γνήσιο της υπογραφής σας σε οποιαδήποτε διοικητική αρχή (π.χ. Αστυνομικό τμήμα, ΚΕΠ κτλ) και να «ανεβάσετε» την Υπεύθυνη Δήλωση στην ενότητα «Ταυτοποίηση Λογαριασμού» στον online λογαριασμό σας. Εναλλακτικά μπορείτε να την συμπληρώσετε ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr εδώ (δεν χρειάζεται θεώρηση) και στη συνέχεια να την ανεβάσετε στον λογαριασμό σας

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία ταυτοποίησης μπορείτε να επικοινωνήστε στο email verification@opap.gr ή με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της ΟΠΑΠ στο 18280*.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που περάσει το διάστημα των 30 ημερών, από τη δημιουργία του λογαριασμού και δεν έχετε πραγματοποιήσει τη διαδικασία ταυτοποίησης, τότε ο λογαριασμός θα κλειδωθεί και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της ΟΠΑΠ στο 18280* ή αποστέλλοντας τα απαραίτητα έγγραφα στο email verification@opap.gr για την ενεργοποίησή του.

1.0.126